BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
METHOD:PUBLISH
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//WordPress - MECv6.5.5//EN
X-ORIGINAL-URL:https://www.kabb.no/
X-WR-CALNAME:KABB - Kristent Arbeid Blant Blinde og svaksynte
X-WR-CALDESC:KABB driver et allsidig arbeid for syns- og lesehemmede med basis i et kristent grunnsyn. Vi hjelper også menigheter og organisasjoner med å legge til rette sin virksomhet for disse gruppene.
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
X-MS-OLK-FORCEINSPECTOROPEN:TRUE
BEGIN:VEVENT
CLASS:PUBLIC
DTSTART;TZID=Europe/Paris:20260324T180000
DTEND;TZID=Europe/Paris:20260324T180000
DTSTAMP:20260113T121900
UID:MEC-dbe9933c9d941fc080cc967d00b8f0d9@kabb.no
CREATED:20260113
LAST-MODIFIED:20260309
PRIORITY:5
TRANSP:OPAQUE
SUMMARY:Årsmøte Oslo og omegn forening av KABB
DESCRIPTION:Oslo og omegn forening av KABB inviterer til årsmøte tirsdag 24 mars i Kirkens Hus, Rådhusgata 1-3, kl 1800. Under finner du innkallingen, årsmeldingen og invitasjon til avslutningen for avtroppende generalsekretær Øyvind Woie. Regnskapet for 2025 ligger ikke her, men sendes ut på mail til de som har og kan fås på papir på forhånd for den som ønsker. Alle papirene vil naturligvis også bli tilgjengelig i punkt. Under avslutningen for Øyvind blir det servering og utlodning. Ta gjerne med en liten gevinst!\nDenne invitasjonen gjelder også avslutningsfest for Øyvind Woie direkte etter årsmøtet. Husk å gi beskjed om at du melder deg på begge deler ved påmelding til Heidi Haug innen 16/3 på tlf 99738402.\nInnkalling til årsmøte \nfor Oslo og omegn forening av KABB\n \nDet innkalles med dette til årsmøte i Oslo og omegn forening av KABB.\nTid:   Tirsdag 24. mars kl.18:00\nSted: Kirkens hus, Rådhusgata 1-3\nForslag til saksliste:\n\nKonstituering:\nGodkjenning av innkalling og saksliste\nValg av ordstyrer, referent og protokollunderskrivere\nÅrsberetning for valgperioden 15.mai 2025 – 24.mars 2026 – (Se vedlegg!)\nGodkjenning av årsregnskapet for 2025\nTanker om arbeidet videre\nValg – (Forslag legges fram på årsmøtet!)\n\nVi håper du blir med på årsmøtet!\nÅrsberetning for KABB, Oslo og omegn \ni perioden 15. mai 2025 – 24. mars 2026\nPå årsmøtet 15. mai 2025 ble følgende valgt til å utgjøre styret:\nLeder:                   Tom Aune\nStyremedlem:        Liv Åse Skeide (trakk seg i august 2025 p.g.a. flytting)\nStyremedlem:        Heidi Haug\nStyremedlem:        Siv Løken (trakk seg i desember 2025 blant annet p.g.a. sykdom)\n \nStyret har hatt 4 styremøter hvor vi har vært sammen fysisk. I tillegg har vi hatt et telefonmøte med informasjon om muligheter til å søke om legatmidler. KABB sentralt har dessuten arrangert et styrekurs for de lokale avdelingene. Cecilie Engedahl Wendelborg fra administrasjonen har vært med på styremøtene.\nVi har hatt følgende aktiviteter i perioden: \nTorsdag 15. mai:             Årsmøte m/ besøk av Helge Simonnes. Tema: «Vår Herres krigere: Putin og Trump»\nSøndag 7. september:      Omvisning på Norsk Folkemuseum. Tema: «Middelalderen og norsk stavkirkekultur»\nTorsdag 16. oktober:       Medlemsmøte m/ besøk av Sabeel-Kairos Norge. Tema: «De kristnes situasjon i Israel, på Vestbredden og Gaza»\nTorsdag 6. november:     Medlemsmøte m/ besøk av Pål Brenne frs Åpne dører. Tema: «Forfølgelser og forførelser av kristne»\nSøndag 21. desember:     Vi synger julen inn m/ Frelsesarméen på Majorstuen\nTirsdag 17. februar:        Medlemsmøte m/ besøk av prest og diakon Kjersti Langås Hvalen. Tema: «Tilgivelse»\n \nTirsdag 24. mars:            Årsmøte m/ sang og musikk av Per Inge Bjerknes\nVi tar farvel med Øyvind Woie som slutter som generalsekretær. i KABB\nVi har fått all nødvendig hjelp fra administrasjonen i KABB. Vi er takknemlig for et godt samarbeid. Styret mener det har gått greit med ledsagere på våre arrangementer.\nStyret er takknemlig for at vi har fått 15.000 kr. fra KABB sentralt. Vi får også noe støtte fra K-stud til våre medlemsmøter. Dessuten har vi søkt om legatmidler. På det siste medlemsmøtet hadde vi utlodning som ga et lite overskudd.\nVi planlegger en sommertur med båt til Drøbak. Der blir det omvisning og felles middag.\nMed hilsen styret\n
URL:https://www.kabb.no/arrangement/arsmote-oslo-og-omegn-forening-av-kabb/
END:VEVENT
END:VCALENDAR
